Tiden har hunnit ikapp

Nu har det gått 17 dagar sedan jag stod där i trappan med en kittlande känsla i magen och väntade på att få springa ut genom dom där dörrarna och mötas av 100-tals leenden från föräldrar, släktingar och vänner och till ljudet av mina sjungande klasskompisar. 
 
Ska jag vara ärlig har jag inte kunnat smälta den där dagen än, dagen då jag sprang ut från skolan och in i vuxenlivet. Jag har haft lite mer än 2 veckor på mig att vila upp mig inför de kommande 8 veckornas sommarjobb. På tisdag börjar verkligheten och jag är ganska nervös, inte just för jobbet men när sommarjobbet tar slut, då har jag ingen skola att gå till. Från och med nu är det jobb som gäller. Skrämande. 
 
2 dagar efter studenten drog jag till Göteborg med en av mina bästa vänner. Vi såg Håkan på Ullevi, sov på hotell och spenderade en massa pengar. Men lika lycklig var jag för det. Det var en helt fantastisk konsert och ja, vad ska jag säga, I was blown away av allt fint. Göteborg är även en stad som ligger mig varmt om hjärtat. Den är så fin på något sätt och jag har alltid känt mig ganska så hemma där. 
 
3 av mina favoritbilder från min studetvecka :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0