Här ekar det tomt...

..som vanligt. Det här med regelbunden uppdatering är helt klart inte min grej. 
 
Men nu börjar det iallafall hända grejer på hästfronten. Norman börjar äntligen läka ordentligt och jag har nu tömkört honom 2 gånger. På rakt spår såklart och inte längre än 10 min åt gången, men det är iallafall äntligen på gång och vi tar ett steg i rätt riktning.
Han har verkligen vilat sig i form för han är sååå mjuk och bara jag plockar upp tömmen en aning så kröker han på nacken, jag vet att det inte innebär en korrekt form men bara det att han visar att han har viljan känns jättekul. Vi kanske kan börja på en helt ny kula nu med andra ord. Den här gången ska jag vara mycket mer noggran med att variera träningen för att behålla viljan och glöden hos honom. Kan bli svårt men det är värt ett försök, han är ju ganska bestämd min herre. ;)
 
Bilderna nedan fotades igår, tycker han är världigt fin trots 6 månaders vila. bukig och lite fett här och där men vem har inte det? Nu ska vi sakta men säkert bygga tillbaka lite muskler och njuta av livet tillsammans. I år går vi in på vårt 8:e år tillsammans och vi firar 3 år i min ägo. I åtta år har vi setts i stort sett varenda dag och jag ångrar inte en enda sekund. 
 
Visst kan man inte tro att han fyller 21 i år? 
 
 
 
Åh vad jag tycker om dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0