Tiden går så fort...

Om 3 dagar fyller jag hela 20 år. Insane. 
 
Vad önskar jag mig då?
Ska jag vara ärlig så önskar jag mig inget speciellt. Mestadels grejer som akn vara bra a4tt ha till den dagen jag flyttar till eget. Visst är det ett tag kvar men det är aldrig el att vara förberedd och börja bunkra lite. Det blir så dyrt om man ska köpa ALLT på samma gång när den dagen väl kommer. 
 
Annars är det inte så mycket, I like surprises helt enkelt och blir glad för nästan allt. Ska i vilket fall som helst fira med min familj, släkt och vänner. Känner mig väldigt förväntansfull över att fylla 20 även om det inte är någon större skillnad mot 19 förutom att jag blir ett år äldre, och kommer ett år närmre min pension haha.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0