141005

Hej alla ni som fortfarande går in på denna ödsliga blogg som ropar efter uppmärksamhet. Tiden bara rinner iväg och jag glömmer mer och mer att den finns. Men nu, 22.39, slog det mig att den faktiskt väntar på att jag ska logga in och skriva några rader. 
 
Så vad har hänt och vad händer framöver?
 
- Norman har börjat köras och det känns riktigt bra. 
- Jag sliter ars*et av mig och jobbar i stort sett jämt.
- Jag har blivit duktigare på att hålla ordning på mitt rum, kan bero på punkten över då jag nästan aldrig är hemma längre än 3-5 timmar på kvällen beroende på när jag går och lägger mig.
 
Nu till vad som står för dörren. 
Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Har fått ett 4 veckors vikariat på en ny hemtjänst, som dom faktiskt ringde och erbjöd mig... Hoppas innerligt att jag kommer trivas någorlunda iallafall. 
 
It was all for now, godnatt. 
 
Besökte skogen med bästis och hundis idag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0