Kaos i min hjärna

Jag har haft det så himla lugnt i skolan ett bra tag nu, alltså verkligen äckligt lugnt. Har liksom glidit runt på en räkmacka ett par månader nu. Inte mig emot alltså. Men nu, it's like someone droped a bomb, allt på en gång liksom. Tack för den. 
 
Inom loppet av 2 veckor har jag ett naturkunskap-, ett religion- och ett rättspsykiatriprov. Räknade att vi på ett ungefär ska läsa 42 sidor i vår religionsboken... och jag som är sååååå intresserad (ironi). Totalt ointressant. 
 
Sa jag att religionen och rättspsykiatrin ligger dagarna efter varandra och båda är ganska stora. Inte? Nähe men nu vet ni det iallafall. Luktar bittert här inne idag haha. Fan. 
 
Älskar för övrigt min almanacka, tänker aldrig köpa något annat än denna variant från och med nu.
#Materiellkärlek
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0